Кріплення, конструкції, монтаж дорожніх знаків
Для виготовлення основ дорожніх знаків використовується оцинкована сталь товщиною 0,8–1,5 мм. Краї знаку для зміцнення конструкції мають подвійний загин по периметру: до 20 мм – перший загин, до 20мм – другий. Для знаків прямокутної форми з заокругленими кутами зроблено розтин другого загину для відводу води та інших забруднень. Форма загину дає можливість приєднувати універсальні оцинковані кріплення з допомогою болтів М8 в такий спосіб, що їх не буде видно з лицьової сторони знаку. Знаки індивідуального проектування, що виготовляються з декількох частин, мають подвійний загин по периметру. Для з’єднання частин знаку використовуються болти М8. Тильна сторона знаку покривається антикорозійною фарбою сірого кольору порошкового напилення – 0,06 мм. Термін експлуатації основ знаків – до 10 років.
Конструкція універсального кріплення забезпечує монтаж знаку на стійки діаметром від 30 мм до 110 мм, унеможливлює його пересування чи поворот, дозволяє легко демонтувати знак на протязі всього терміну експлуатації. Кріплення виготовлено з оцинкованої сталі товщиною min 3 мм. Для з’єднання кріплень з металевою основою та стійкою застосовуються оцинковані болти, гайки, шайби М8.
Способи використання кріплень для монтажу знаків на стійки:
Стійки для дорожніх знаків виготовляються з оцинкованих або пофарбованих в сірий колір труб діаметром 40-76 мм, внизу яких передбачені перемички, що унеможливлює витягання стійки з бетонної основи або поворот навколо власної осі.
Для знаків індивідуального проектування використовуються спеціальні конструкції з труб, вказаних вище діаметрів (спарені стійки або ферми), які забезпечують не тільки надійність для різних вітрових районів, але й простоту монтажу з допомогою універсальних оцинкованих кріплень.
Для монтажу на стовпи, опори, металічні конструкції різноманітної конфігурації використовується зручна та безпечна система монтажу “Bandimex” стрічкового типу.