На площі святого Юра у Львові облаштували дорогу

Роботи з облаштування дороги на пл. св. Юра у Львові завершено. Сьогодні, 29 грудня, ремонтник планують приступити до встановлення опор для контактної мережі.

Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

«Дорога вже заасфальтована. Сьогодні плануємо розпочати монтаж опор для контактної мережі, щоб відновити рух тролейбусів до університету», – зазначив директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза.

Нагадаємо, у травні площу святого Юра закрили на ремонт. 29 липня на площі відкрили пам’ятник митрополиту Андрею Шептицькому. Реконструкція площі передбачала зрізання кількох дерев у сквері. Через протести захисників дерев тривалий час у сквері святого Юра та на площі поруч не проводили жодних робіт, але 12 листопада там знову почали зрізати дерева.

Після цього активісти і місцеві мешканці відновили переговори із міською радою і підписали мирову угоду з мерією.

На ремонт доріг уряд планує залучити 560 млн. дол. США

Уряд схвалив проект акта Кабінету Міністрів України про залучення фінансування Світового банку для розвитку дорожньої галузі на загальну суму 560 млн. дол. США.

Упродовж останніх трьох місяців команда Міністерства інфраструктури спільно з Укравтодором та Світовим банком працювала над підготовкою структури проекту. Спочатку передбачалося ремонтувати дорогу М-03 на ділянці від м. Полтава до м. Харків. Однак зважаючи на незадовільний стан більшої частини дорожнього покриття по всій країні, Міністерство інфраструктури запропонувало переглянути проект та додати у нього також виконання проектних робіт для найбільш зношених ділянок доріг по Україні, а саме транспортного коридору від портів до кордону із ЄС.

В результаті проведення трьох місій Світового банку в Україні було погоджено виконання проектних робіт для покращення транспортно-експлуатаційного стану наступних ділянок доріг:

Н-02 Львів – Тернопіль на ділянці від м. Львів до м. Тернопіль,

М-12 Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Знам’янка на ділянці від м. Тернопіль до м. Кіровоград,

 М-13 Кіровоград – Платонове на ділянці від автомобільної дороги М-12 до південного обходу м. Кіровоград,

 Н-14 Олександрівка – Кіровоград – Миколаїв на ділянці від м. Кіровоград до м. Миколаїв,

 М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ від м. Миколаїв до м. Херсон.

Паралельно Міністерство інфраструктури проводить пошук фінансування для вже безпосереднього виконання капітальних робіт на цих ділянках автомобільних доріг. Серед варіантів, які розглядаються: Дорожній фонд, який буде створено, державний бюджет чи фінансування МФО.

Кабмін до 2017 року створить держфонд для ремонту і будівництва доріг

Кабінет міністрів України в рамках реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування до 2017 року створить у структурі держбюджету фонд для фінансування ремонту та будівництва автодоріг країни.

Про це йдеться в розпорядженні уряду № 432-р від 31 березня 2015 року.

"Створити захищений державний дорожній фонд та встановити ефективний механізм довгострокового бюджетного планування фінансування дорожньої галузі", - сказано в документі.

Читайте також Українцям запропонували повідомляти про неякісний ремонт доріг

На сьогоднішній день дорожня галузь в Україні фінансується із загального фонду держбюджету, тобто виділення коштів на дороги відбувається за залишковим принципом, після того, як будуть задоволені потреби інших сфер економіки, які мають захищені статті або цільові джерела фінансування у спеціальному фонді держбюджету.

Зокрема, Кабмін затвердив загальну концепцію реформування дорожнього господарства на 2015-2017 роки, яку планується реалізувати в два етапи. Перший етап, розрахований на 2015-2016 роки, передбачає реформування державної акціонерної компанії "Автомобільні дороги України", оптимізацію структури її дочірніх підприємств і передачу їх частини майна, прав та обов'язків до сфери управління обласних адміністрацій. Крім того, на першому етапі реформи запланована передача автомобільних доріг місцевого значення до сфери управління місцевих органів виконавчої влади, а також створення конкурентного середовища в галузі для реалізації проектів державно-приватного партнерства шляхом підготовки концесійних та інших проектів за участю приватного інвестора.

Читайте також Департамент доріг у Мінінфраструктури очолить IT-cпеціаліст

Другий етап, згідно з урядовим розпорядженням, передбачає створення дорожнього держфонду, інформаційно-аналітичної системи управління дорожнім господарством з метою забезпечення взаємодії між органами управління і підприємствами дорожнього господарства на всіх рівнях, а також введення довгострокових контрактів на експлуатаційне утримання автодоріг строком на 5-7 років і впровадження нової системи кількісних показників для оцінки результатів роботи підрядника.

Як наголошується в розпорядженні, рівень фінансування дорожніх робіт за останні 10 років склав 14-34% визначеної експертами мінімально необхідної потреби на ремонт і утримання мережі автомобільних доріг, тоді як щорічно держава втрачає близько 30 млрд грн ВВП через незадовільний стан автошляхів, мережа яких налічує близько 170 тис. км.

По території України проходять міжнародні транспортні коридори, в тому числі три автомобільних: пан'європейський №3 Берлін (Дрезден) – Вроцлав – Львів – Київ, пан'європейський №5 Трієст – Любляна – Будапешт (Братислава) – Львів, пан'європейський №9 Гельсінки – Санкт-Петербург (Москва) – Київ – Кишинів (Одеса) – Бухарест – Димитровград – Александрополіс.

Як повідомляв УНІАН, Міністерство інфраструктури готує масштабну реформу Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор"), зокрема, ініціює проведення децентралізації системи управління дорожнім господарством, що передбачає передачу доріг місцевого значення в управління місцевим органам влади.

Крім того, планується позбавити "Укравтодор" функцій виконавця і контролера, залишивши йому лише повноваження виступати замовником будівництва дороги. Також міністерство планує зробити деякі ділянки доріг платними і змінити технології будівництва доріг, використовуючи в якості дорожнього покриття бетон замість асфальту.

Читайте також Дві європейські компанії хочуть будувати першу концесійну дорогу в Україні

На сьогоднішній день дорожня галузь в Україні фінансується із загального фонду держбюджету, а в програмі передбачається диверсифікувати джерела дорожніх інвестицій. Так, у структурі держбюджету планується створити дорожній фонд, а місцева влада зможе спрямовувати на утримання доріг надходження від акцизу на пальне з АЗС у розмірі 5-10%, а також створювати територіальні дорожні фонди.

У держбюджеті на цей рік на фінансування "Укравтодору" передбачено понад 20 млрд грн, з них на розвиток і утримання доріг піде лише 3,5 млрд грн, тоді як інша сума буде спрямована на погашення мільярдних зобов'язань монополіста перед кредиторами.




Контакти

ТзОВ “Дорожні знаки”

Україна 79044 м. Львів, вул. Околична, 18

тел./факс: (032) 244 30 66

тел.: (032) 240 24 23

моб.: (050) 508 71 69

моб.: (050) 370 99 11

e:mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Соціальні мережі

Scroll to Top